Senden VAZGEÇMEYECEĞİM

Tanıklık etmeye geldim

beş dakikalık bir iz’im var yüzünde

iznim yok yüzyıllara taşınmaya 

birilerinin dilinde zikrediliyorum 

kulağım çınlıyor

bu kadim bir aldatmacadır

kulağım hastadır 

ölüme açılan sesleri duyurur


Tanık olmaya geldim

tarihi ve tarifi zorluyor yaşamak

görmezden gelesi geliyor insanın

ama bir kere görmek 

bu her şeyi değiştirir 

çünkü artık görmüşsündür ve yoksaymak

kulak çınlaması kadar aldatmaca 

sayılanları yokluyorum varoluyor 


Senden vazgeçmeyeceğim

beş dakikalık bir iz bırakıyorum

yüzünle dünya arasında bir yol

her adımında hatırlanarak unutulacağım 

ne büyük bir yanılgı


İnsanlar da izleri kadar silik bir çağın yolcularıdır şimdi

son adımın bir öncesine yabancıdır

adının dildeki terennümüne yabancı 

kulağındaki çınlamaya yabancı

kadim yanılgılar kadar doğrulara yabancı

en çok biri ötekine yabancı 

yani ki ben sana yabancı


Tatlı uykular büyük çocuk acılarına yabancı

tatsız uykular bile tanklara 

sarsılmaz inançlara karşı deprem halinde bir dünya yükseliyor

sarsılmaz aşklar ve savaşalara karşı sarsak insanlık yükseliyor

seninle benim aramda bir dağ gibi zaman yükseliyor

ve tek tek her birimiz insanlıktan alçalıyoruz

bu yüzden 

Senden VAZGEÇMEYECEĞİM!..

Yorumlar

Popüler Yayınlar