O Günlerin Birinde

Geçiştiriyor beni zaman geçiyorum

kendiyle kavgaları birikiyor insanın

yüzümde kargılanmış çizgiler

ellerimde dualar dolaştırıyorum


Sevmek emeğin ekmeğinden yoğrulmuş

sevilmek acı bir tat şimdi damaklarda

yarılanmış bir yolu tamamlıyorum

geçiştiriyor beni zaman geçemiyorum


Alnımda biriken terler çalıştırıyor beni

bir hakkım varmış gibi kalıyorum anda

bir şiir daha yazsam düzelecekmiş gibi

bir oyuk açabilirmişim gibi zamanda 


Zincirlenmiş benliklerim sızıyor tanrım

aklımın odalarında çarpışıyor aynalar 

kırık kalbimi topluyorum nefeslerimde

zaman geçiyor geçiştiriliyorum yaşamda 


Elimi eteğimi çekiştiriyorum dünyadan

lekeleri çoğalıyor kalbimin yapıştırmıyorum

nefeslendiğim her an çoğalıyor kırıklıklarım

tamamlanmıyor yol yarıda kalıyorum tanrım


Dünya midemi bulandırıyor tanrım

Bir kusmuk gibi yaşıyorum yeryüzünde

Beni bu kör döngüden kurtar

Öğütüldüğüm şu demir kafesten

Yorumlar

Popüler Yayınlar