Ben Bir Çağrı

Beni çağır

Şehirleri uyandıran bir rüyadır

Çağır çünkü

Gözleri ağırlaşıyor gecenin

Yitirilmiş sevinçlerle düşler

Kazanılmış ağırlıklarla yaşam

Yorgun nefeslerle insan

Taze dingin kokularla

Yarınlara uyansın


Seslen ve rüzgara savur

Kapı kapı dolaştır ismimi

Pencerelerin ışıklarını titret

Beni çağır

Düşlerden kopsun şehir

Sevinçler uyansın


Gözlerin aydınlık ayna

Beni gör

Göster karanlığımı

Bütün gölgelerini ayart dünyanın

Ayaklarım izlesin yolu

Yollarım bütünleşsin sende

Çocuk masumiyetler uyansın


Yürü ve bir şehir takılsın saçlarına

Korkulu beyazlıklar sallansın

Siyah sehpalar devrilsin

Dünya ince bir çizgide

Benliğimde kalınlaşsın

Yürü ve bütün bir insanlık uyansın


Beni dinle ve sessizliğin toprağına sür

Elimde kalem kâğıt

Dilimde şehirli şiirler toplansın

Her nefesim bir kelime

Her söz bir güzellik doğursun

İçimden çıkayım 

İçinden çıkayım bu uykunun

Rüyalarım gerçeğe uyansın

Yorumlar

Popüler Yayınlar