Tanınmayan sınır

Önümden başlıyorum konuşmaya
yani kirletmemek için kelimeleri
size ait olana benden bulaşmasın diye bir iz
sesimi içimden çekiyorum bilirsiniz!

Alınmamış bir selamın ortalığa dağılması
bu leke gibi bir kimsesizlik bu tam sizlik
önümden başlıyorum yaşamaya
size dokunmasın diye benden bir his-sizlik

Adımlarım birbirini takip etmekte yetersiz
içiçe geçmiş bir yolculuk bu siz bilmezsiniz
kendime dolanmışım gibi önümden
yıllarımız ayrı yollarımız gayrı yani sizsiz

Kendimi bir seste avutarak başlıyorum ân'a
biterken başa dönen dönerken biten hani
önümden başlıyorum biriktirmeye geçmişi
biterken geride kalmasın diye sizden bir iz!

Alışmak için kendime önünüzden kısıyorum
çekilip gitmek gibi bir şey çekil-ip gitmek
özgürlük gibi uzayan hani uzunca bir ip
çakılı kalmak gibi içinde hareketsiz.. hareket-siz! 

Önümden başladım ve bitti artık bir-iz
sınır tanı(n)mayan bir şeydir yaşam
bir şeyler kemirdi ip-i dağıldı her şey
öz ve özgürlük yani çözüldük artık hiç-iz!.. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar