Toprağına su verdim geçen gece

Ağaçlarına su verdim geçen gece
Toprağın dudağı çatlamış
Köklerinden hayat fışkıran ağaçlar kurumuştu
Toprağına su verdim geçen gece

Sinsi bir düşünce; ölüm kadar acı
Yaşamak kadar yorucu
Toprağı sulamak kadar güzel
Ağacı ve hayatı yeşertmek kadar zor

Hayallerimin içinden fışkıran bir düşünce
Gerçeğin soğuk yüzüne, geceye
Avuçlarımdaki hammademe
Zor, acı, kupkuru bir yaşama su verdi geçen gece

Acı bademleri ile bir gölgeye dönüşen ağaç
Tatlı anıların serinliğini vurdu yüzüme
Gözlerimden parlak bir ay boşaldı
Toprağa, karanlığa, soğuk bir taşa çarpa çarpa kayboldu

Gecenin örtemeyeceği bir sussuzluk birikti
Karanlığın köreltemediği bir özlem
Unutkanlığın yetişemediği hatıralar boy verdi
Toprağa verdiğim suydu geçen gece

Meğer toprak kadar kurakmış gönlüm 
Hatırlarım bir ağaç gibi kuru
Kökümden gerçeklerle sökülmüşüm
Hayallerin penceresinde çarpıyormuş kalbim

Geçen gece gözlerime su serptim
Görmenin serinliğine dönüştü gece
Toprak, ağaç, su, gece, her şey kayboldu
Uyandım bir uyku kadar gerçekti her şey

Yorumlar

Popüler Yayınlar