Bir baba ölse

Ellerini ceplerimden çek baba

Cebimde onlarca taso kağıtları

Baba ellerini ceplerime çek

Bütün oyunlarımı sök içinden


Hastalığımı sırtından sök baba

Sana ağır gelmem biliyorum

Oyunlarım harama bulaşmasın

Haram benden ağırdır biliyorsun


Ayaklarım tutmuyor değil

Ama yürümek zorluyor nefesimi

İçimdeki titremeyi durduramıyorum baba

Kalbimi yokla çekme ellerini yüzümden


Oyuncaklarım büyüdü baba

Ceplerime sığmaz bir hayatı oynuyorum

Artık taşıyamazsın beni sırtında

Taşınamayacak bir boşluk var sırtımda


Oyunlarım büyüdü benim, büyüdüm

Cılız çocukluğumu kopardım yüzümden

Beni görsen tanımazsın, gör de tanıma

Baba olduğun yaştayım ak düştü saçlarıma


İyileştim ve yürüyorum artık

Ağırlığını devraldım sırtıma

Olmayışını yükleniyorum

Yokluğun ne ağırmış be baba


Nerde bir baba ölse ceplerimi yokluyorum

Yetim bir bozukluk takılıyor parmaklarıma

Bir çocuk daha bocalıyor ceplerinde

Soğuk madeni bir boşluğa çarpıyor elleri





Yorumlar

Popüler Yayınlar