Bir sessizlik şikayet..

Ellerim, ellerim öyle yontma düşüncelerle kaleme durgun ki
Tozlu yolların saman yüklü römorklarına takılıyor aklım

Ellerimi nereye koysam
Bir kelime doğuruyor, ölüyorum.
Ayakkabılarım ve yol aynı renkte
Saman uçuk bir sarılıkla sarılıyor

Yüzümü siyah bir çamurla çiziyor tanrı
Gözlerim, gözlerim beyaz ve kahverengi.

Saçlarımı güneşi temizlesinler diye
Bir gece ansızın uzatıyorum
Bir gün bütün dillere ve gözlere
Saçlarım sözümden çok şey söylüyor.

Bir şaşkın iki göz evimi adımlıyor
Özür diliyorum ama
İki şaşkın bir gözlük odada
Lütfen konuşmasınlar.. Kitaplar...

Ellerimi susturamıyorum
Zihnim dünyayı dolaşırken
Hani bir köye dönüşemeyen
Bir bir kusuyor içindekilerini

En çirkin kitapları tertemiz bir mabette
Ve en çirkin insanları da
En çirkin ruhumu secdeye sürerken
Allah'a şikayet ediyorum.

Midenizi bulandırmak gibi olmasın
Lütfen dinlemeyin
Görmeyin lütfen
Ama biraz sussanız iyi olmaz mı?..

Yorumlar

Popüler Yayınlar