Açık kapı

Bitsin istedim önce.
Bu gece şimdi bitsin.
Ay gözünü kapatsın
Güneş bir adım öne çıksın.

Sonra bitmesin istedim.
Gece hiç bitmesin.
Ay hep baksın dünyaya
Güneş ölmesin ama doğmasın da.

Yine pişmanlık zikrini doladım ellerime
Bu gece de yapmazsın ya
Yaptım, bu geceyi de boş geçirmedim.
O yüzden bitsin istedim, bitmesin..

Bu kaçıncı bayramdır uykusuz
Bu kaçıncı gün ağzı kusmaklı
Bu kaçıncı açlık sabaha
Bu kaçıncı tokluk yokluğa, bilmiyorum..

Bitsin mi istedim gece
Gün bitsin mi
Sessizlik, çığlık çığlığa bir yalnızlık
Bilmiyorum...

Zayıflığımı tam on ikiden vurmak istedim
Ellerim dünden bir körlükle havada
Gözlerim tam kalbim kapanınca açılıyor
Gücümü zayıflığımdan almak istedim..

Bazı şeyleri istemek haramdır biliyorum
Ölümü istedim
Yaşamayı istedim
Yüzüme her zaman açık bir kapıyı..

Bütün iştahımla zorladım kapıyı
Bütün zayıflığımla
Ölümün penceresini kapadım
Yaşamak birden uçtu ellerimden

Hep açık olan kapıyı kendi ellerimle
İstemeklerimle
Bitmeyen arzularım ve heveslerimle
Kendi yüzüme kendi ellerimle kapadım... 
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar