Gel!

Gel denizim ol
kıyılarında bulsunlar beni.
Gel gökyüzüm ol
yıldızlarında bulsunlar beni.
Gel en güçlü sırrım ol
kimsede bulamasınlar seni..

Gel çekirdeği ol yaşam ağacımın, meyvalarında bulsunlar beni.
Güneşi ol göğümün, aydınlığında bulsunlar beni.
Gecem ol, kaldırıp örtüsünü karanlığın altında bulsunlar beni.
Gel giz'i ol hayatımın, bende arasınlar seni..

Gel mevsimlerim ol
baharında bulsunlar beni.
Baharım ol
Tomurcuklarında bulsunlar beni.
Bahar güneşim ol
dünyanın yarısında bulsunlar beni.
Gel yaz yağmurum ol
kuru topraklarında arasınlar beni.

Gel ayazım ol
sende sarınmış bulsunlar beni.
Gel sazım ol
sesinde arınmış bulsunlar beni.
Gel avazım ol
çığlıklarında boğulmuş bulsunlar beni.
Gel ben ol
sende kaybolmuş bulsunlar beni..

Gel sabrım ol, zikrin uğultusunda bulsunlar beni.
Öfkem ol, zalimin yüzünde bulsunlar beni.
Merhametim ol, mazlumun yüreğinde bulsunlar beni.
Gel kahrım ol, Kahhar'ın sebeplerinde bulsunlar beni..

Yorumlar

Popüler Yayınlar