Gerçek ve Rüya

Uzun süren bir gerçeklikten sonra

bitmeyen bir rüya gibiydi yaşam

ya uykudaysa diye düşünmedi oysa

çünkü hiçbir rüya

gerçekliğin ihtişamını veremez!

hiç bitmesin dediğiniz ve biten

hiç gitmesin dediğiniz ve giden

hiç dediğiniz ve olan

uzun sürdü bir rüyadan

yaşam saniyelerle değişiyordu oysa

ölüm değiştiriyordu.


Dünya elbisesini değiştiriyordu gerçek

yağmur iniyordu ve yapraklar

izinsiz değildi hiçbiri

kitap haber veriyordu gerçeği

bir rüya ile gelse de bazen..


Yaşadığımız bizden fazlası değildir!

bizden eksik değil

bütün gördüklerimiz bizden

görmediklerimiz… hislerimiz…

Bütün izlerini topluyorum varlığın

eksikliklerini!

yokluğun pencerelerini yokluyorum

yağmur taneli geceleri

kambur yürüyüşlü günleri

zamanın kuyruğundan tutup çeviriyorum

ben-den fazlası değil. Senden…


Rüyalarıma inip çıkıyorum gerçek!

kitaba inip çıkıyorum.

içime inip… çıkamıyorum…

içinden çıkamıyorum…

Eksik bir tuğladan duvar

çakıl taşlarından eskimiş yol

elden ayaktan düşmüş ağaç

işte fazlası olmayan

işte o eksiği olmayan ben!..


Zamanla oynanmaz bozulabilir!

uykular ki iyileşmez akşamdan

saatler boyu bekletilmeli bazen

günler boyu beklemeli iyileşmeği

beklersen bozulabilir döngü

beklemesen bozuk!

ayağın o son taşa değince sen de bağır

-İşte böyle çürütürüm ben de onu!…

Yorumlar

Popüler Yayınlar